Twój koszyk jest pusty ...
1 » Zasady zwrotu2

Zasady zwrotu

Zwrot zakupionego towaru w ciągu 14 dni (odstąpienie od umowy).

 

Zwrot towaru? To nie problem!


Masz możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość z sklep-masarski.pl do 14 dni od daty otrzymania towaru. Nie musisz podawać powodu zwrotu! Pamiętaj, że zgodnie z polskim prawem możliwość zwrotu 14 dniowego dotyczy tylko Konsumentów (osoby fizyczne). Oznacza to, że kupując produkt na użytek firmowy (z fakturą zakupu oraz numerem NIP przedsiębiorstwa) nie będziesz mógł skorzystać ze zwrotu 14 dniowego.

W regulaminie sklepu znajdziesz gotowy wzór odstąpienia od umowy który należy wydrukować i wypełnić, następnie zapakować odpowiednio razem z towarem który chcesz zwrócić i wysłać na adres siedziby firmy.


Wyroby Domowe
Sylwia Mierzejewska Chomentowska
Wyszomierz Wielki 54
18-305 Szumowo


Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów wysyłki Produktu do Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni na konto bankowe wskazane przez Kupującego lub przekazem pocztowym na adres wskazany w Zamówieniu. Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący.

Jak zgłosić reklamację?

 

Sprzęty dla których producent uzależnia wymianę na nowy od niepodbitej karty gwarancyjnej (w przypadku stwierdzenia wady fabrycznej - patrz tutaj) są wysyłane z czystymi blankietami gwarancyjnymi.

Niepodbite gwarancje producenta (po sprawdzeniu sprzętu) należy odesłać na adres: morele.net ul. Fabryczna 20a 31-553 Kraków z dopiskiem: "Podbicie gwarancji". Podbity dokument zostanie niezwłocznie odesłany.

1. Prosimy o zgłaszanie reklamacji poprzez naszą stronę sklep-masarski.pl wypełniając formularz reklamacyjny po zalogowaniu się do swojego panelu klienta.

2. W Twoim profilu, w sekcji "Reklamacja" znajduje się odnośnik "Napisz zgłoszenie", po kliknięciu którego pojawi się lista z Twoimi zamówieniami wraz z opcjami złożenia reklamacji.
3. Prosimy o podanie tematu zgłoszenia oraz
dokładne opisanie informacji, mogących ułatwić realizację reklamacji.

4. Reklamacje mogą być również składane pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy oraz drogą telefoniczną.

5. Po przyjęciu zgłoszenia, Dział Obsługi prześle dalsze instrukcje drogą elektroniczną.

 


Co zrobić jeśli odbierany towar w Placówce Pocztowej jest uszkodzony fizycznie?

1. Sprawdź stan opakowania!

Przesyłki pocztowe wysyłane z sklep-masarski.pl zawsze są zabezpieczone w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe uszkodzenie. Przy odbiorze przesyłki w placówce Poczty Polskiej PRZED podpisaniem "zgodnego przyjęcia paczki" DOKŁADNIE sprawdź, czy opakowanie nie nosi ŻADNYCH śladów uszkodzeń mechanicznych. Przed podpisaniem odbioru przesyłki nie można sprawdzić jej stanu w środku.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych typu (rozdarte pudełko, zerwana taśma, wgnieciony karton itp.) należy odmówić przyjęcia przesyłki i poinformować naszą firmę o tym zdarzeniu.

2. Sprawdź zawartość paczki w obecności osoby doręczającej!

Potwierdzenie odebrania przesyłki złożonym podpisem traktuje się że przesyłka dotarła w stanie idealnym (nie możemy już odmówić przyjęcia paczki - jest przyjęta z naszym poświadczeniem, że jej stan jest idealny).

Masz jednak prawo do sprawdzenia stanu przesyłki w obecności pracownika poczty aby upewnić się dotarła w stanie nienaruszonym. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy w obecności osoby doręczającej sporządzić protokół zawierający opis powstałej szkody który jest podstawą do składania reklamacji. Brak wiążącego protokołu szkody (czyli spisanego przy odbiorze przesyłki, potwierdzonego przez świadka, jakim staje się pracownik firmy kurierskiej) może skutkować odrzuceniem zgłoszenia reklamacji uszkodzenia/ubytku w transporcie. Każda paczka jest ubezpieczona, dlatego by odzyskać odszkodowanie za nią, potrzebny jest poprawnie spisany protokół szkodowy. Następnie prosimy poinformować o zaistniałej sytuacji handlowca.


Dziękujemy za zaufanie.

 

 


Przejdź do strony głównej

Kontakt z Nami

  • Wyroby Domowe
    Sylwia Mierzejewska Chomentowska
    Wyszomierz Wielki 54
    18-305 Szumowo
  • E-mail:kontakt@sklep-masarski.pl
  • TelefonTomasz - 605 034 713
    Sylwia - 664 428 474
  • Godziny działania sklepuSklep internetowy czynny 24/7
    Poniedziałek-Piątek 10-17
    W soboty 10-14
Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij

Ankieta

Czy podoba się Tobie nowy wygląd sklepu masarskiego ?

  • Tak, bardzo mi się podoba
  • Nie podoba mi się
  • Nie mam zdania

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl