Twój koszyk jest pusty ...
1 » FAQ2

FAQ

FAQ czyli najczęściej zadawane pytania.

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

1. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia ?
- Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

2. Jak długo będę czekać na przesyłkę ?
- Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email podstawowe informacje o dalszym postępowaniu - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. Najszybsza forma wysyłki to pobranie z zapłatą przy odbiorze gdyż nie czekamy wtedy na zaksięgowanie przelewu tylko od razu przystępujemy do realizacji zamówienia.

3. Jak zmienić moje zamówienie ?
- Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go do naszego sklepu w celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy, anulowanie)
skontaktuj się z nami jak najszybciej e-mailowo lub telefonicznie: +48 605 034 713.


4. Gdzie jest moja przesyłka ?
- Po zrealizowaniu i wysłaniu zamówienia w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia.


5. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję ?
-Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

6. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz ?
- przeczytaj ''Zasady reklamacji oraz zwrotów'' na dole strony głównej po prawej stronie.


Przejdź do strony głównej

Kontakt z Nami

  • Wyroby Domowe
    Sylwia Mierzejewska Chomentowska
    Wyszomierz Wielki 54
    18-305 Szumowo
  • E-mail:kontakt@sklep-masarski.pl
  • TelefonTomasz - 605 034 713
    Sylwia - 664 428 474
  • Godziny działania sklepuSklep internetowy czynny 24/7
    Poniedziałek-Piątek 10-17
    W soboty 10-14
Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij

Ankieta

Czy podoba się Tobie nowy wygląd sklepu masarskiego ?

  • Tak, bardzo mi się podoba
  • Nie podoba mi się
  • Nie mam zdania

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl