Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. Najszybsza forma wysyłki to pobranie z zapłatą przy odbiorze gdyż nie czekamy wtedy na zaksięgowanie przelewu tylko od razu przystępujemy do realizacji zamówienia.
3. Jak zmienić moje zamówienie ?
- Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go do naszego sklepu w celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy, anulowanie) skontaktuj się z nami jak najszybciej e-mailowo lub telefonicznie: +48 605 034 713.
4. Gdzie jest moja przesyłka ?
- Po zrealizowaniu i wysłaniu zamówienia w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia.
5. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję ?
-Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.
6. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz ?
- przeczytaj ''Zasady reklamacji oraz zwrotów'' na dole strony głównej po prawej stronie.